خياطي
 

جري نشاني از يك كار بسيار خوب و بسيار كامل است. نرخ خود نيز پايين تر از يكي از برگشت خليج انتظار به نظر مي رسد. تنها مشكل من با او ساعت است. من متوقف به او را به دليل ناراحتي از ساعت است. او در روزهاي شنبه در تابستان استفاده نمي شود باز و در سال 2014، او در زمان خاموش ماه اوت. من نمي دانم در صورتي كه هنوز هم مورد.
اين سخت است براي پيدا كردن يك خياط واقعا خوب است و من خيلي خوشحال من پيدا جري هستم. او كار با كيفيت، صادق است و به نوبت كار به سرعت به اطراف. من بارها به او استفاده كرده اند و من هميشه با محصول نهايي است.

او صادقانه نيز مي رود راه طولاني است. من او را به ارمغان آورد چند لباس كه او توصيه كار نمي كند از او بر اين باور بودند تغييري نمي خواهد در سود آنها باشد. من او را براي صادق بودن به عنوان بسياري از خياط ديگر احتمالا كار انجام داده اند اما محصول نهايي به احتمال زياد بسيار نااميد كننده است تحسين مي كنيم. اين لباس گران قيمت بودند و جري توصيه مي شود تعمير آسان از يك پيراهن زنانه، كه كاملا كار كرده است.

من به شدت توصيه جري. است به همين دليل او 5 ستاره در Yelp امتياز است وجود دارد.
چيزي در مورد يك خياط بزرگ است كه باعث مي شود شما در مورد همه چيز شما مي خواهيد را به در بعدي افكار پوچ وجود دارد.

من در برخي از شلوار كت و شلوار كه من در سال هاي بسياري بود پوشيده نيست به ارمغان آورد، از روز من كمتر از يك بود، بايد ما مي گويند، فردي به خوبي گرد.

با توجه به اينكه اين يك جفت نسبتا ارزان از ميسي بود، جري بسيار صادقانه و جلو با من كه شلوار با شل به اندازه كافي به يك تغيير كامل ساخته نشده بودند (او در مورد سه اينچ براي اضافه كردن به كمر، و تنها دو اينچ بود براي كار با)، و كه آنها هنوز هم ممكن است كمي تنگ است. من تصميم گرفتم تا تاس ريخته به هر حال، و من خوشحالم من هستم. آنها راه بهتر از من انتظار رهبري مي شد مناسب. تحت وعده، بيش از ارائه استراتژي كسب و كار كمال كه او داراي خود را به، و باعث مي شود من يك مشتري خوشحال در هر زمان نشان مي دهد.

جري بزرگ در آنچه او مي كند، و او را به دور دوستانه از من انتظار يك مدرسه هنرمند قديمي بوستون است. من شروع املايي ايتاليايي نام خانوادگي من به عنوان او نوشته سفارش من، و او مودبانه قطع مي گويند: “نگران نباشيد، من مي دانم.” اين مرد به من مي شود.

اين بود؟
من يك فرد دعا نيست، اما من قصد دارم به ارسال يك درخواست به جهان و اميدوارم كه از گوش دادن كسي. در اينجا مي رود – لطفا اجازه دهيد جري قوي و سالم ماندن براي يك مدت طولاني طولاني است. لطفا.
جري بزرگ است. دوره زماني. اين دومين بار است كه او به سختي من شلوار پوشيدني به كالاهاي اساسي گنجه تبديل شده است است. طرز كار بزرگ در سراسر. من در زمان 2 جفت شلوار اين زمان گذشته است. يكي جفت سجاف كه شل و ديگر مورد نياز آمده بودند تا در نظر گرفته شود. در حالي كه من در تلاش بود از يك كه مورد نياز تغيير، او سجاف در اين جفت ارز ديگر … ثابت بود براي آزاد! من خيلي خوشحال بود. آنچه را كه بايد به من يك بازو در خياط محلي تميز كردن خشك هزينه – با هيچ تضميني وجود ندارد كه شلوار مي كنيد بين برد – در فلش توسط جري انجام شد. برو پيش او. شما را نااميد خواهد شد.
2014 به روز رساني: من همچنان به دور طرز كار جري دميده مي شود.  خياطي روش سادريك او ماهرانه طول آستين يك كت سنگر تقريبا كامل (در حال حاضر كت كامل است). مگر در مواردي كه من به شما گفتم، شما نمي دانيد. او همچنين در يك جارچي پشم ونخ راه راه هو همهمه و جو در زمان آن را به نگاه من دلار بالا براي آن پرداخت مي شود. كاملا اندازه. مورد آخر، من هيچ اميدي براي ندارد – آن يك جفت ضعيف ساخته شلوار  كه در يك درز جيب پاره پاره، نه درز اما توجه داشته باشيد (سمت پارچه بود، من دوست دارم  اما گاهي اوقات مسائل خود را از كيفيت سوال برانگيز و اين حقيقت است). به هر حال، من آن را برداشتم و جري RIP ناپديد شده بود. رفته! همانطور كه او به من گفت: “فقط شما و من مي دانم كه كه پاره پاره شد.” به خاطر انجام آنچه شما انجام، مرد.
جري خياط اصلي من كه من با “مرد رشد” لباس من اعتماد بود. چرا؟ جري صادق است و او مسائل خود را مي داند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۰۳:۰۱:۴۳ ] [ رويا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 877
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب